Copeland оновлює свій бренд
Компанія Copeland провела перехід свого портфоліо продуктів, щоб узгодити їх з брендом Copeland. Ця ініціатива з ребрендингу є важливим етапом у розвитку Copeland як самостійної компанії, підкреслюючи її зобов’язання пропонувати інноваційні рішення для клімату в різних секторах: комерційному, промисловому, холодильному та житловому.
З більш ніж 100-річним досвідом інновацій, Copeland має на меті створення сталих рішень, які покращують життя та захищають планету для майбутніх поколінь. “Наш перехід до нового бренду є природним кроком уперед у трансформації Copeland. Завдяки більш консолідованому портфоліо, ми спростимо нашим клієнтам навігацію по широкому асортименту продуктів,” – зазначив Пол Моттерсхед, віце-президент з глобального маркетингу та комунікацій Copeland.
Цей стратегічний крок дозволяє задовольнити змінювані потреби наших клієнтів, об’єднуючи новітні рішення для клімату, які відповідають на найактуальніші виклики у галузі HVACR. Раніше портфель продуктів Copeland пропонувався під різними брендовими назвами. Тепер стратегічний ребрендинг забезпечує клієнтів більш послідовним і впізнаваним брендовим досвідом, підкреслюючи основні цінності Copeland: сталий розвиток, надійність та інновації.
Окрім лінійки компресорів, приводів змінної швидкості та конденсаційних одиниць, компанія також інтегрує свій портфель контролерів, програмного забезпечення для управління підприємствами, послуг, систем виявлення витоків, моніторингу вантажів, рішень для транспорту та інших компонентів систем у бренд Copeland. Бренди, які переходять під назву Copeland, збережуть свої існуючі назви з оновленим дизайном. Цей підхід дозволяє зберегти впізнавані назви брендів, які цінують клієнти та кінцеві споживачі.
Оновлення упаковки та маркування для відображення змін бренду буде реалізовано протягом наступних 6-12 місяців, щоб забезпечити безперебійний і впізнаваний досвід для всіх точок дотику до середини 2025 року.